איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי

חמישה דברים שחייבים לדעת לפני שמוכרים בית יוקרה בסביון  


חמישה דברים שחייבים לדעת לפני שמוכרים בית יוקרה בסביון

בשעה טובה החלטתם לקפוץ מדרגה ולהגשים את החלום, למכור את הנכס אשר בבעלותכם ולעיתים אם המדובר במכירת בית המגורים שלכם לסגור פרק אחד ולהתחיל פרק חדש בחיים מבחינה נדל"נית.
רגע לפני שמפרסמים למכירה בית יוקרה, עצרו!
יש חמישה דברים שעליכם לדעת.
שוק מצומצם  של מוכרים וקונים:
עסקה של מכירה ורכישה של נכס לרוב מונעת מצורך, אנשים מחפשים מקום לגור בו, ישנם היצע של מגוון נכסים בשוק כדוגמת דירות, דירות גן, דופלקסים, בתים צמודי קרקע, דירות חדשות מקבלן  ועוד וקהל קונים פוטנציאלים גדול אשר מתעניין לרכוש נכסים אלו.
מטבע הדברים היצע נכסי היוקרה וקהל הקונים הפוטנציאלים לנכסים  אלו מאד מצומצם ואשר אליו ניתן להגיע באמצעות יכולות, קשרים, שייכות לקבוצות חברתיות מסוימות, מיתוג נכון ואסטרטגיית שיווק נכונה ועוד.
נראות הנכס:
אין הגדרה ספציפית לבית יוקרה,  בית יוקרה יכול להיות וילה מוארת עם בריכה, חדר קולנוע וחדר כושר בשטח בנוי של 300 מ"ר שיושבת על מגרש של 500 מ"ר או בית מודרני בעיצוב יחודי אדריכלי אשר בנוי 600 מ"ר על מגרש של 1000 מ"ר.
קיימת חשיבות גדולה מאד לנראות הנכס ולבעל המקצוע שמציג אותו, סדר, ארגון, תאורה  והכנה נכונה של הבית למכירה מוצלחת הוא הא,ב של הצגת הנכס, שכן כמו בעולם העסקים ובחיים החברתיים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני.

הצגת הנכס:
 אופן ההגשה והצגה נכונה של הנכסים בתהליך הוא המפתח להצלחה. בעולם העסקים ובחיים מבינים שאימון מוביל לשלמות, עסקה של רכישה ומכירה של דירה או נכס נדלני, לרוב מבצעים פעם או פעמיים בחיים ומספר הקונים שלהם מציגים את הנכס הוא מצומצם, מומחים בתחום הנדל"ן ובפרט שלא מוטל ספק בניסיונם ובמוניטין הטוב שלהם ולראיה יכולים להציג שלל מכתבי המלצה של חברים, מכרים ומשפחה וחברי הקהילה מאזור התמחותם הנדלני יעידו כי נכון לזמן זה יוכלו להשתמש בסל הכלים האדיר שרכשו באמצעות ביצוע אינספור הצגות של נכסי יוקרה לקהל לקוחות ממוקד, ניהול תהליכי מכירה נכונים מתחילתם ועד סופם , ניהול משאים ומתנים מוצלחים, הצעות לפתרונות יצירתיים והובלת המוכרים להגשמת החלום, קרי מכירת הנכס.

סבלנות והתווית אסטרטגיה למחיר: היכרות עם מגוון הנכסים אשר מוצעים למכירה בשוק המיקרו של נכסי היוקרה, מחיריהם ומאפייניהם, לצד יכולת אשר מושתתת על ידע מבוסס לערוך מפרט גדול של יתרונותיהם וחסרונותיהם, לצד היכרות עם נכסים שנמכרו בשוק המיקרו המקומי ע"י חברי הקהילה אשר שמו את מבטחם אצל הח"מ במרוצת השנים בטווח הקרוב והרחוק, לצד בחינת נכסים שנמכרו או לא נמכרו מסיבות מסוימות מהווה מקור אדיר לידע אשר מתורגם לכח במכירת הנכסים ומשליך באופן ישיר על קביעת אסטרטגיה נכונה למכירה נכונה של נכס יוקרה, הן מבחינת קביעת זמן קצוב ויעד למכירה והן מבחינת השגת המחיר המבוקש על ידי המוכרים.

חשיפה רחבה במגוון אפיקי שיווק: האתגר הגדול אשר טמון במכירת נכסי יוקרה הוא פניה נכונה לקהל לקוחות ממוקד ומתאים אשר הנכס יוכל לענות על צרכיהם, באמצעות יצירת תכנית עסקית לשיווק אשר הפועל היוצא ממנה חשיפה רחבה לקהל מטרה ממוקד, זאת  באמצעות שיווק ישיר, שיווק דיגיטלי, שימוש במעגלי קשרים כדוגמת חברות במעגלים מסוימים וקשרים עם קהל לקוחות גדול אשר הינם פרי עבודה של שנים רבות, שאותו רק מיקוד, שלל לקוחות ממליצים, שייכות לקהילה, רכישת אמון הקהילה והיכרות של השוק המקומי יכול ליצור. כמו כן, חשיבות הגעה לאותם לקוחות ספציפים אשר נמנים בקהילות וחוגים מסויימים אשר לא תמיד מוכרים ואף לעיתים מתווכים יכולים להגיע אליהם לבד.


משא ומתן: במדינות רבות בעולם משא ומתן נערך באמצעות נציגים הן בעולם העסקים והן בפן המדיני בטחוני, זאת מתוך הבנה מעמיקה שברגע שבמשא ומתן נכללים שיקולים רגשיים מתווסף נדבך סובייקטיבי אשר יכול "לטרוף" את הקלפים במשא ומתן. בבואכם לנהל משא ומתן על בית יוקרה, עליכם לבחור את הנציג הטוב והמנוסה ביותר אשר בידו ניסיון מוכח בניהול משאים ומתנים מוצלחים, מספר הצלחות גבוה, שיוכל להקנות לכם ביטחון ואשר ידע לשמור עליכם ועל האינטרסים שלכם למכור את הנכס בזמן המקום ובמחיר הנכון.
 
במשך שנים רבות חברי הקהילה שמו את מבטחם ואמונם בח"מ למכירת ביתם, הנכם מוזמנים לתאם פגישה עמי לצורך סיעור מוחות, יעוץ ופיתוח חשיבה משותפת לצורך התווית אסטרטגיה נכונה לבניית ביתכם.
הגדולה היא לתת שירות טוב ללקוחות אשר אינו עונה על צרכי הלקוחות, אלא עולה על צרכי הלקוחות, תוך כדי שמירה על ערכי איכות, שירות, מקצועיות, יושר, הגינות ואיכות.
יגאל רודה מנכל משותף- אל הנכס סביון בקעת אונו

 
אפיק פרסום בניית אתרים