איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי

​עשרת הדיברות למתווך המוביל   

עשרת הדיברות למתווך המוביל
 
לאחר שרכשת זיכיון או זכיינות מטעם משרד תיווך בזכיינות בישראל, הגיעה העת למקסם רווחים. להלן מספר עצות אשר יסייעו לך להפוך  ל"מתווך המוביל" בתחומך:  

 
  • עליך לבסס נוכחות בשטח ההתמחות שלו. יש ליצור הרבה רעש פרסומי, חלוקת פליירים, שילוט במקומות מרכזיים ועבודה שוטפת עם משרד יחסי ציבור. המטרה היא לבסס את מקומך כמוביל בשטח ההתמחות ואז עובדה זו, על היותך מוביל בתחומך, כבר תעבור מפה לאוזן.
 
  • עליך להיות כריזמטי, בעל ביטחון עצמי גבוה, משמעת עצמית, מוסר עבודה גבוה ולסגל לעצמך מנגנון של ביקורת עצמית על איכות העבודה השוטפת ואפיוני העסקאות. עליך להיות בטוח בעצמך ולהאמין שאתה הטוב ביותר, זה מה שאתה משדר ללקוח באמצעות טון דיבור גבוה, שפה רהוטה וגבוהה, ייצוגיות, מקצועיות ושירותיות. גם אם העסקה הקודמת "התפוצצה", אתה מגיע ללקוח הבא מחויך מבלי לשדר לו את האכזבה שזה עתה חווית.
 
  • עליך לזהות הזדמנויות ולמקסם את הפוטנציאל הגלום בהן לפני המתחרים. לדוגמה: בית קטן על מגרש גדול, עליך ליזום פנייה לבעל הנכס במטרה להציע לו  למכור דרכך בבלעדיות בטרם יפנה למתווכים אחרים. כך תוכל לעבוד ב"ראש שקט" ולמצות את הפוטנציאל של הנכסים לפני שמתחרים נוספים ייכנסו לתמונה
 
  • עליך לדאוג ליצור מאגר לקוחות . מאגר זה יכלול רשימת לקוחות אשר בשלב כזה או אחר יפנו אליך במטרה לקיים עסקאות.
 
  • עליך לפתח יכולת הערכת זמן לגבי הזמן שיש בידך מהרגע שבו מעבירים לך פרטי קשר של לקוח/בעל נכס , לגבי סדר פעולות ויעול זמן. האמרה "זמן שווה כסף" נכונה במיוחד בעסק אשר יש לו זיקה לשיווק ומכירות. אם תדאג לנצל את הזמן נכון, תוכל להפיק את המיטב ולממש את הפוטנציאל הטמון מבחינה מקצועית.
 
  • הכר את הקולגות שלך ותנאי השוק; יש להשיג מידע על מי המתווכים האחרים באזור, בין אם מדובר במשרדי תיווך קטנים, פרטיים או גדולים, מחירי נכסים בשוק, מוסדות ציבור, פרויקטים חדשים ועוד. היכרות מיטבית עם הקולגות והאזור רק תגרום לך להיות מקצועי יותר.
 
  • עליך לקבל החלטות בקפידה ובצורה מושכלת. לכל החלטה בעסק יש מחיר כלכלי גבוה. לזכור כי ה"אוויר לנשימה" בתחילת העסק הינו מוגבל ביותר , , שכן זהו עסק כלכלי לכל דבר ועניין ולכן יש לקבל כל החלטה בקפידה.
 
  • שמור על מקצועיות ומומחיות בתחומך. הקפד לקרוא באופן שוטף ועקבי את המדורים באינטרנט ובעיתונות הכתובה העוסקים בתחום הנדל"ן, על מנת להתעדכן באופן שוטף.
 
  • עליך לפתח דרכים מיוחדות לשווק את הנכס/לקוח           ; להיות ייחודי וליצור בידול ממתחריך, להעניק לבעל הנכס או הלקוח ערך מוסף. כמובן שגם עליך להכיר ולחקור היטב את השטח בתחומך, על מנת להכירו היטב.
 
  • עליך לגבש אסטרטגיות פעולה בתחום ההתמחות ולנקוט בפעולות אשר יובילו הצלחות בטווח הארוך. אין לבנות על הצלחות קצרות מועד; זוהי פעולה מסוכנת מידי. הגדולה של "מתווך מוביל" הינה ההמשכיות שבה כל חודש הוא גורף הצלחות וסוגר עסקאות.
    מוטי נחום- בעלים ומנכ"ל של אל- הנכס מספר:" הזכיינים והסוכנים אצלנו, נצמדים לשיטת עבודה סיסטמטית אשר ביסודה, משמעותה בניית עסק ומלמדת את רזי המקצוע של התיווך בתחומים של שיווק פרסום, גיוס לקוחות, משאים ומתנים ועוד.
 
אפיק פרסום בניית אתרים