איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי

איך להיות מתווך מצליח?  

איך להיות מתווך מצליח?

פשוט מאד, ישנם הרבה דברים שצריך לדעת, אבל קודם כל יש לדעת את רזי יסודות השיווק הדיגיטלי אשר מהווים חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מעבודת מתווכי הנדל"ן בישראל.
הן עבור מנהלי משרדי תיווך אשר רכשו זכיינות בישראל של הרשת המזכה והן כסוכני תיווך נדל"ן אשר פועלים מטעם משרדי תיווך הנדלן.
 
 

להיות מתווך מצליח נובע מניהול טכנולוגי בעבודת סוכן הנדל"ן:


שיווק ופרסום הוא תחום רחב. לימוד רזי המקצוע של שיווק בעולם הדיגיטלי הפך להיות אבן דרך חשובה בהקמה העסקית של כל בעלי העסקים, עצמאיים, יזמים, חולמים ובוודאי של סוכני תיווך נדל"ן.

מומחיות ונחישות מובילים להצלחה, אנחנו מאמינים שהפיכה למובילי דעה ומשווקים מקצועיים בחזית הדיגיטלית מהווה "חוד החנית" וליבו של הפרסום בעידן שאנו חיים בו ועל ידי רכישת
הידע, כלים והבנה מעמיקה של תחום השיווק הדיגיטלי יובילו לבניית מוניטין טוב וליצירת תשתית אדירה לגיוס לקוחות.

מומחי הדיגיטל של משרדי "אל-הנכס" בונים תכנית עסקית שיווקית דיגיטלית
מותאמת אישית וברמה של סוכני תיווך הנדל"ן אשר פועלים מטעמה, אשר כוללת את לימוד התיאוריה ויישומה בפרקטיקה, הצבת יעדים והשגתם.
תוצרת הפעילות הדיגיטלית היא בניה ומיצוב של סוכני הנדל"ן אשר פועלים מטעם "אל-הנכס"
כמובילי דעה בתחום הנדל"ן והתיווך, יצירת מוניטין מעולה, גיוס יותר לקוחות וסגירה גדולה יותר של עסקאות.


אנו מאמינים שאם אנו רוצים להיות חלק מעולמו של הצרכן חייבים לקחת חלק בעולם הדיגיטלי.

"במשרד התיווך שבו בחרתי להשתלב, "אל הנכס-סביון בקעת אונו", יש מזכירה מקסימה בשם אורית שמסייעת לי בכל העניין הטכנולוגי: פרסומים,
מצגות לדירות, שיתופים בפייסבוק ובמגוון אתרים ובמדיות הפרסום השונות. כל שנותר לי הוא לבוא ולקחת את שמות הלקוחות. מספרת מירב תומר, סוכנת באל הנכס סביון בקעת אונו.



 
 
 
אפיק פרסום בניית אתרים