איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי

​זכיינות מצליחה, רשת קשרים ומה שביניהם  

זכיינות מצליחה, רשת קשרים ומה שביניהם:
היופי הגדול ברכישת זכיינות הוא להיות חלק מקבוצת אנשים, זכיינים וחברי הרשת המזכה שרצונם וצרכיהם משותפים, קידום העסקים שלהם וחיזוק הרשת המזכה והמותג דבר שגם בסופו של יום מחזק את העסקים שלהם באופן ישיר.
"חלק חשוב מאד בהגדלת מערך העסקים במיוחד בתחום תיווך נדל"ן הוא מנגנון הפניות ושיתופי פעולה בין זכייני וסוכני התיווך נדל"ן ברשת התיווך "אל-הנכס", מספר מוטי נחום –מנכ"ל ובעלים של "אל-הנכס".
מדוע?
נדגים באמצעות מקרה בוחן. נניח שלקוחות רוצים למכור דירה בעיר פתח תקווה ובמקביל לרכוש דירה בעיר מודיעין או להיפך, הזכיינים אשר מקנים שירותי תיווך ללקוחות בפתח תקווה יוכלו להעביר את פרטיהם באמצעות טופס הפניה מסודר לזכיינים במודיעין אשר עברו את אותה הכשרה וככל הנראה גם מכירים אותם אישית.  ככל הנראה הם גם שמו לעצמם כמטרה להיות משרד תיווך איכותי ומקצועי בשוק המקומי, לפי השיטה של הזכיינות. אצלנו  הלקוחות הללו יקבלו את השרות הטוב ביותר שיוכלו לבקש.
יתר על כן, העברת לקוחות בין משרדי זכיינים ברשת התיווך "אל-הנכס", אינה בחינם או מרצון טוב (כמובן שזה תמיד נחמד), אלא בתשלום על בסיס הצלחה ומקבלת הכספים בפועל.
הכוונה שאם וכאשר תיסגר עסקת תיווך נדל"ן והזכיינים אשר מפעילים זכיינות וקיבלו את ההפניה, יקבלו את עמלת התיווך הנכספת מהלקוחות אשר הופנו אליהם מהזכיינים האחרים וכך שני הצדדים ירוויחו.
זכיינות בישראל מהווה כלי לקידום עסקים לא רק ברובד של הכשרה, ליווי ומוניטין, אלא גם ברובד של מנגנון הפניות מעולה ושיתופי פעולה לצורך הגדלת מחזור העסקים של הזכיינים אשר רכשו זכיינות.
אפיק פרסום בניית אתרים