איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי

​זכיינות והקשר לשמירה על שפה שיווקית נכונה  

זכיינות והקשר לשמירה על שפה שיווקית נכונה

דמיינו לכם כמה סוגים של מודעות בכל האספקטים של ניהול משרד תיווך פרסמנו.
"מילים מוכרות" אשר הזכיינים משתמשים בניהול משרד תיווך בזכיינות בישראל ופרסום אפקטיבי הוא שם המשחק בכל הנוגע לגיוס לקוחות קונים, מוכרים, משכירים ושוכרים.
כמו כן, גם מודעה פרסומית נכונה שזכיינים מפרסמים, על מנת לפנות לאנשים אשר מתעניינים לפתח קרירה בתחום התיווך, חייבת להיות חכמה.

 זכיינים אשר מהווים חלק אינטגראלי ובלתי נפרד מרשת סוכנויות התיווך "אל-הנכס" יעידו כי "מילים מוכרות" כדוגמת: משוכללת, גדולה, יפיפייה, מפוארת, כפרית, נוף משגע, אסור לפספס,
הן חלק מרשימה של עשרות מילים שזכייני וסוכני רשת סוכנויות תיווך "אל- הנכס" משתמשים בהן מדי יום. כדי שסוכן תיווך מקרקעין יצליח להגיע להישגים ויעדים בתחום התיווך במקרקעין,
הן מטעם פעילות במסגרת זיכיון של משרד תיווך, אשר פועל מטעם רשת מזכה ובין אם לא, חייב לדעת לדבר את השפה המקצועית.

המסקנה המתבקשת היא שבעל משרד פרטי או סוכן תיווך במקרקעין לא מקצועי, שאינם פועלים מטעם משרד תיווך אשר פועל כ"זכיינות בישראל", או בניהול של זכיינים שעברו הכשרות מקצועיות,
היה צריך "לנסות על בשרו" ניסוח ופרסום מודעות בשווי כולל של עשרות ומאות אלפי שקלים, בכדי לדעת איזו מודעה מושכת יותר את תשומת ליבם של האנשים.

יתר על כן, "מילים מוכרות" שנלמדות על ידי זכיינים בישראל מטעם הרשת המזכה, רשת סוכנויות התיווך "אל-הנכס", אינן יכולות להיות מנותקות מהלימוד של פרקטיקת עבודת המתווך במקרקעין. יש דרכים להכיר את תחום התיווך במקרקעין על בוריו ולשאול את הלקוח את  "השאלות הנכונות". זאת בכדי להבין לעומק את צרכיו, לדג' לגבי עדיפות למיקום הדירה, קרבה לבתי ספר ולגני ילדים, שימוש בשירותי הבייביסיטר של הסבתא שבאה לבקר הרבה וצריכה לנסוע בתחבורה ציבורית. הפועל היוצא מכך הוא הצורך בקרבה לתחנת אוטובוס ועוד. למידת שיטת זיהוי הצרכים של הלקוחות היא עבודה רגישה ומורכבת, שסוכנים שעברו תהליך הכשרה של זכיינים, אשר עברו את תכנית ההכשרה לזכיינים של רשת סוכנויות התיווך "אל הנכס", למדו ויישמו בפועל, מבלי להיכנס למרחב האישי של הלקוח.
 
אפיק פרסום בניית אתרים