איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי

​ זכיינות, זכיינים ולקוחות  

 זכיינות, זכיינים ולקוחות

דוגמות לשיקולים בבחירת מיקום של דירה :
כאשר לקוחות קונים מחפשים לקנות דירה, יש שלל צרכים שצריך לענות עליהם. מתווכת וותיקה שלנו אומרת שכדי לסגור עסקה בתיווך מקרקעין, צריך להתאים את הדירה ללקוח "כמו כפפה ליד".
נמנה מספר שיקולים שמניעים לקוחות לרכוש באזור מסוים.ישנם לקוחות אשר חשוב להם לגור באזור יוקרתי – סמל סטאטוס, דירה מרווחת, דירה משופצת, דירה חדשה או חדשה יחסית.
ישנם לקוחות שמאידך מעדיפים לרכוש דירה בבניין ישן שבו החדרים גדולים יותר ולהשביח את הנכס על ידי שיפוץ. במסגרת סדנאות המרכז להכשרה מקצועית שהועברו לזכיינים ולסוכנים של
רשת סוכנויות תיווך "אל-הנכס" הועברה סדנה מרתקת של השבחת נכסים.


איכות חיים גבוהה- ברוב מסיבות הרווקות, לפחות שאני מכירה, תמיד נשאלת השאלה  "היכן תהיו מעוניינים לגור: "עיר או כפר?" התשובה לכך נגזרת ממספר פרמטרים, יכול להיות שזוג צעיר יגדיר איכות חיים עבורו במגורים בקיבוץ או במושב עם צביון ייחודי של חיים קהילתיים, ויהיה מוכן להקריב שעות מרובות של נסיעה על הכביש שכן מקום עבודתו רחוק ממקום מגוריו. יש כאלה שיגדירו איכות חיים בקרבה לעבודה או בקרבה למשפחה, לחברי ילדות ואף למקומות בילוי וכדומה. כמובן, וודאי שיש קיבוצים ומושבים שנותנים מענה לשני המקרים שתוארו לעיל, אך הכול עניין של מחיר והכול לצורך המחשה.
הקריטריון של איכות חיים וודאי טומן בחובו גם קירבה למוסדות ציבור וכדומה.
 
 להלן מפורטים פרטים חשובים אשר מניעים קונה לרכישת דירה ספציפית:
 חזית/עורף, כיווני אוויר, קומה, מעלית ומעלית שבת, מספר חדרים, גודל הדירה והחדרים, מרפסת, יחידת הורים, תשלומי ארנונה וועד בית, קיום מחסן, פתרונות אחסון ועוד הרבה.
   
המתווכים במקרקעין חייבים לראיין את הקונה לצד בחינת מוטיבציות הקנייה שלו. בקורסי השיווק של רשת סוכנויות תיווך "אל-הנכס" נלמדות שאלות חשובות ומשמעותן.
התלמידים מקבלים דפי שאלות מוכנים לראיונות של לקוחות – קונה ומוכר כאחד.
 
 
אפיק פרסום בניית אתרים