איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי

​זכיינות קדמה וטכנולוגיה  

זכיינות קדמה וטכנולוגיה

קדמה וטכנולוגיה בזכיינות בישראל של משרדי תיווך:
היכן צריך להשקיע פרסום? מהי הדרך הטובה ביותר לפרסום עבור סוכני תיווך נדל"ן בתחילת דרכם? לתפיסתנו, כרשת סוכנויות תיווך ישראלית, מקצועית ואיכותית אשר מוכרת זיכיונות בישראל
"להיות עם הפנים קדימה". ללמוד להשתמש בטכנולוגיות החדישות ביותר עשוי להוות כלי אדיר לגיוס לקוחות. הלא, בינינו, היום הצרכנים, הן שפונים לרכוש מוצרים מזיכיונות בישראל והן מעסקים פרטיים,
קודם פונים לרשת האינטרנט וקודם כל מקישים את דרישתם במנוע החיפוש המוכר "גוגל".
אשר על כן, על המתווכים במקרקעין בכלל ועל המתווכים במקרקעין שפועלים ממשרדי תיווך אשר הזכיינים רכשו זיכיונות בישראל בפרט  צריכים לפעול ולנצח בחזית הדיגיטלית.
עבור סוכני התיווך במקרקעין וזכייני רשת סוכנויות תיווך "אל-הנכס" קיימת פלטפורמה דיגיטלית טובה וסל כלים מקוון ומעולה לעשות כן. אתר אינטרנט העשיר בתכנים ומידע אשר מותאמים גם לאנשים
אשר רוצים לפתח קרירה מעשירה ומרתקת בתחום התיווך במקרקעין, הן לאנשים אשר מתעניינים ברכישת זכיינות בישראל בתחום התיווך במקרקעין והן לאנשים אשר מתעניינים בתחום התיווך והנדל"ן,
הרוצים ללמוד קורסים מעשירים ומרתקים בתחום. לדוגמה: הן קורס הכנה למבחן המתווכים של משרד המשפטים, אשר מיועד לכל המעוניינים להוציא רישיון תיווך במקרקעין, זכיינים, סוכנים,
מתעניינים ברכישת זיכיון ברשת תיווך, מתעניינים בתחום הנדל"ן ועוד.
אתר האינטרנט גם מהווה כלי עבודה אדיר להעלאה ופרסום של נכסים ברשת, ואף הזכיינים נהנים ממיני "סייט" ייחודי עבורם לקידום הזיכיון אשר בבעלותם.

יתר על כן, תחום השיווק הדיגיטלי הן באספקט של קידום זיכיון, קרי קידום עסק של משרד תיווך אשר מנוהל בשיטת הזכיינות, והן באספקט של קידום סוכני תיווך נדל"ן אשר פועלים מטעם אותו
משרד המנוהל בשיטת הזכיינות, הוא תחום אשר טעון המון למידה, התנסות, יישום וניסיון.
אשר על כן, כל חברי רשת סוכנויות תיווך "אל-הנכס", אשר כוללים זכיינים  אשר קנו זכיינות שלנו וסוכני תיווך נדל"ן אשר פועלים מטעם המשרדים בזכיינות, עברו קורס שיווק דיגיטאלי מותאם נדל"ן.
על בסיס קבוע אנו ממשיכים ונמשיך להשקיע בהון האנושי אשר פועל מטענו.
 
אפיק פרסום בניית אתרים