איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי

שיווק זכיינות ויחסי ציבור  

שיווק זכיינות ויחסי ציבור
שיווק ויחסי ציבור של משרד תיווך במקרקעין אשר מופעל באמצעות זכיינים הינן פעולות חיוניות להצלחת הזיכיון והבאת לקוחות. אלו הפעולות והמעשים אשר נערכים על ידי משרד יחסי ציבור מומחה,
יועצים בתחום השיווק הדיגיטלי, כותבי תוכן ועוד שלל בעלי מקצוע בתחום או על ידי הזכיין, הזכיינית, הזכיינים, מפעילי הזיכיון או הזכיינות או מנהל משרד התיווך בזיכיון ובפרט סוכן התיווך
במקרקעין אשר פועל מטעם משרד התיווך בזיכיון. הכול  במטרה ליצור הקשר חיובי או קונוטציה חיובית של המשרד בקרב קהל מטרה נבחר כמו מוכרים, קונים, משכירים ושוכרים. זאת באמצעות פרסום יעיל, קידום
שם מותג חזק של בעלת הזיכיון ברזולוציה המקומית, אשר מגלם בתוכו ערכים כמו מוניטין טוב ומתן שירות טוב, מקצועי, אמין ואדיב ללקוחות. פיתוח יחסי הציבור למשרד אשר מוקם במסגרת הזיכיון דורש, כאמור, יצירתיות, חדשנות ופעולות אשר ינקטו באפיקי הפרסום השונים, במטרה לקדם את המטרה האמורה. יחסי הציבור יהיו מלאי ערך ומעניינים ויובילו לכדי שתי תוצאות, הראשונה הינה קידום שם המותג
בפני לקוחות הקצה קונים/מוכרים/משכירים ושוכרים והובלתם ליצירת קשר עם המשרד  המופעל בשיטת הזכיינות. תוצאה שנייה הינה שכנוע  סוכנים אשר מעוניינים לעסוק בתחום התיווך במקרקעין
לפנות למשרד למטרת קבלת מידע על העיסוק בתחום התיווך במקרקעין, מטעם המשרד אשר מופעל בזכיינות על ידי הזכיינים.
אפיק פרסום בניית אתרים