איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי

זכיינות איך זה עובד?  

זכיינות איך זה עובד?

זכיינות לפתיחת משרד תיווך או החלטה מסוג זה מלווה בהמון שאלות. מה השלבים הראשונים שנצטרך לעבור אחרי חתימה על הסכם זכיינות,
איך תועבר שיטת העבודה לניהול משרד התיווך במסגרת קורס התיווך ולימודי הנדל"ן המתקדמים, האם הזכיינים האחרים ישתפו פעולה לעסקאות תיווך נדל"ן ועוד.
התשובות לכך צריכות להענות לפני חתימה על הסכם זכיינות ובמסגרת מגעי ההתקשרות עם רשת התיווך  ופגישה עם זכיינים פעילים וממליצים.
השלב הראשון ותנאי הסף הראשוני לעיסוק במקצוע תיווך הנדל"ן הינו מעבר של מבחן המתווכים מטעם רשם המתווכים אשר ממונה על מתווכים בישראל,
קבלת רישיון תיווך נדל"ן ותשלום אגרת רישיון התיווך.
רק מתווכים בעלי רישיון תיווך עם אגרה משולמת יכולים לעבוד בתיווך במדינת ישראל.
ההכשרה של הזכיינים אשר רכשו זכיינות וחתמו על הסכם זיכיון כוללת מספר שלבים:
1. לימוד העבודה של סוכני תיווך נדל"ן.
2. לימוד עתודה ניהולית עבור ניהול משרד תיווך נדל"ן.
3 השתתפות במסגרת של לימודי נדל"ן מתקדמים אשר מטרתם להעשיר את הידע בעולם תיווך הנדל"ן, שירות, מכירה, שמאות, מיסוי, משכנתאות, משפט ועוד.

לצד ההכשרה קיימת גם התנסות ולימוד בשטח ובפרקטיקה,שיווק והפיכה למותג מקומי בשטח, שיתוף פעולה בעסקאות עם זכיינים קיימים ועוד.
קיימות תועלות נוספות רבות אך נרחיב בפעם הבאה.
לקריאה נוספת לחצו כאן



 
אפיק פרסום בניית אתרים