איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי
חפש

5 דברים שחייבים לדעת לפני שקונים זכיינות  

5 דברים שחייבים לדעת לפני שקונים זכיינות

אדם שרוצה לפתוח עסק או משרד תיווך נדל"ן צריך לעבור בדרך הרבה שלבים. 
עליו ללמוד להיות סוכן תיווך נדל"ן בעצמו (כדי שיוכל ללמד בעתיד את סוכניו ) ולדעת לגייס ולתפעל צוות סוכנים מיומן ונמרץ, לנהל, להניע ולשמר אותם. 
הפעלת זיכיון יכולה להפוך את הליך הלמידה והניהול לחוויה חיובית וטובה, אך ישנם מספר דברים שכדאי לדעת בטרם קניית הזכיינות.
  • מוניטין

    חשוב לקנות זכיינות מחברה או רשת בעלת מוניטין טוב וסימן מסחרי מוכר, צרכנים אוהבים לרכוש שירותים מחברה מוכרת אשר סימנה המסחרי מלווה בקונוטציות חיוביות. לחברות גדולות ומוכרות מצורף "תו תקן" ו"כללי אתיקה" וזאת בשל הרצון לשמור על שירות ואיכות מעולה בכל רחבי הארץ. לדוגמה, לרשת התיווך "אל-הנכס" קיים ספר עם כללי אתיקה, יושרה והכוונה למקצועיות ואיכות ומערך הדרכה גדול אשר מקנה כליים מקצועיים לעבודה ומכוון את הסוכנים והזכיינים להיות איכותיים ומקצועיים. "התוצאה המתבקשת הינה בסופו של יום לקוחות קונים, מוכרים, שוכרים ומשכירים לא רק ישלמו את עמלת התיווך אלא יתנו לסוכן מקנה השרות גם מכתב המלצה בסוף" מספרת עו"ד שרון הר זהב- מנהלת מרכז ההדרכה של רשת סוכנויות תיווך "אל-הנכס".
     
  • פוטנציאל רווח וכדאיות כלכלית

    חשוב לדעת מה בסופו של יום הרווח שנשאר מתפעול העסק בזכיינות. יש לבחון מה הפוטנציאל הכלכלי של האזור בעסק או בתחום שבו מעוניינים לרכוש את הזכיינות.
 
  • בלעדיות טריטוריאליות של הזכיינות

    בטרם חתימה על חוזה הזכיינות יש לבדוק את האזור הגיאוגרפי של פעילות הזכיינות. האם יהיו זכיינים נוספים באותו אזור גיאוגרפי או זכיינים בלעדיים באזור. לעיתים ישנם יתרונות בהפעלת מספר זכיינים באותו אזור והתוצאה היא מותג חזק יותר בשוק המקומי, אך זה כמובן תלוי באיזו עיר מדובר ובנתונים הסביבתיים שלה. מותג חזק בשוק המקומי משפיע באופן ישיר על כמות הלקוחות שמגיעים וסוגרים עסקאות. פעילות של יותר זכיינים שמשקיעים בפרסומים, למשל, יכולה להטמיע באופן עמוק יותר את המותג אצל הקהל והתוצאה היא יותר לקוחות וסגירת עסקאות.
 
  • בדיקה עם זכיינים נוספים

    כאשר בוחנים את הכדאיות הכלכלית של זכיינות בישראל, חשוב ביותר לבדוק עם זכיינים קיימים האם הם מרוצים מהשרות של הרשת המזכה, הליווי והתמיכה של ההנהלה וכך ניתן יהיה להתרשם מההון האנושי הקיים בחברה. "מה שהופך זכיינים למרוצים הוא "הערך המוסף" אשר מקנה הרשת המזכה לזכיינים על בסיס יומיומי, לדג' הדרכות מקצועיות, העשרה, ידע, חיזוק, מוניטין מעולה ועוד, היופי שהפועל היוצא של כל זה אצלנו לדג' היא שהזכיינים מפרים אחד את השני ותורמים אחד לשני בשוטף מתוך החשיבה שהצלחה של אחד היא הצלחתו של אחר ולא כקלישאה" ממשיכה ומספרת עו"ד שרון הר זהב- מנהלת ההדרכה ברשת סוכנויות תיווך "אל-הנכס.
 

שיטת עבודה

רשת אשר מוכרת זכיינות איכותית ומקצועית רואה כמטרה חשובה להעלות את רמתם המקצועית של הזכיינים אשר פועלים מטעמה. כלומר, לתת להם הרבה כלים וידע מקצועי כמו טיפול בהתנגדויות, גיוס לקוחות, ניהול זמן, תסריטי שיחה, פרזנטציה מנצחת וכדומה. "הזכיינים אשר מתעניינים לרכוש זכיינות צריכים לראות דברים בעיניים ולהבין לעומק כיצד הרשת המזכה, ובמקרה שלנו רשת התיווך המזכה, מתכננת.

לפרטים נוספים וליצרת קשר: 1-700-702-777
אפיק פרסום בניית אתרים