איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי
חפש

חשיבות הכנת הבית למכירה מוצלחת באמצעות הום סטייג'ינג עיצוב הבית  

חשיבות הכנת הבית למכירה מוצלחת באמצעות הום סטייג'ינג עיצוב הבית
 הום סטייג'ינג הינה שיטה אמריקאית שהתחילה בשנות ה-70 ופותחה עד שנות ה-80,מהות הסטיגינג הינו :עיצוב,שידרוג והלבשת הבית לפני מכירתו, מטרת השיטה להעלות את  ערך הנכס ולקצר את תהליך המכירה תוך כדי השקעה מינימלית, כך שמכירת הבית תעשה בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר וכן במינימום טרחה מצד הבעלים.
נוכח הצלחת השיטה למכירה מהירה ומוצלחת, ישנה עלייה ביישום שיטה זו בקרב שוק הנדל"ן הישראלי ,וכן באיזורי יוקרה,בייחוד בישובים כגון סביון ,כפר שמריהו,הרצליה פיתוח, בתי יוקרה בבקעת אונו ועוד..
לפי דברי המתווך יגאל רודה המומחה לבתי יוקרה בסביון,תחום ההום סטייג'ינג צובר תאוצה כאשר ברוב המקרים בעלי נכסים לא מעוניינים להשקיע סכום רב בהשבחת הנכס לפני מכירתו ואכן לרוב אין הצדקה לכך. שיטת ההום סטייג'ינג מהווה פתרון לכך,בעזרת ההום סטייג'ינג ובהשקעה מינימלית בפנים הבית ובחצר, השקעה מרמת צביעת קירות,החלפת ריהוט ישן והוספת ACCESORIES כגון אביזרי טקסטיל ונוי,אביזרי גינה,ריהוט גן,ונקיון יסודי,וכן עד לרמה של הנחת כוס יין עם קערת תותים בבריכה, כך שהבית יראה מטופח, נקי, מסודר, חמים, מואר וגדול יותר, וייצור את תחושת אפקט ה wow  לקונה הפוטנציאלי שיחוש בכך ברגע כניסתו לבית.
בזכות הלבשת הבית הלקוח הפוטנציאלי מקבל את הויז'ן המלא לאיך שהבית יכול להיראות והכי חשוב להרגיש בבית כביתו שלו.
כאשר הבית ישן עם ריהוט מרופט ורעוע, הלקוח יקבל רושם ראשוני של דחייה, רושם ראשוני זה יקשה עליו לדמיין את הפוטנציאל של הנכס,
אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, מרגע כניסתו של הלקוח לבית והרושם הראשוני שקיבל, יהיה קשה מאוד לשנות את הרגשתו ותחושותיו ,מכיוון שלרוב רכישת הנכס הינה החלטה רגשית אמוציונלית ואנרגטית, כאשר הלקוח יצטרך לקבל החלטה לרכישת הבית, מה שיעמוד מול עיניו יהיו הספות המרופטות והקירות המוכתמים.
לעומת זאת בזכות ההום סטייג'ינג ע"י יצירת אווירה נעימה וביתית הלקוח מקבל רושם ראשוני של WOW  והשראה מלאה לפוטנציאל הנכס והחשוב ביותר הוא יוכל לדמיין את הבית כביתו. ברגע החלטת הרכישה הוא יזכור את ההרגשה הנעימה שהייתה לו בנכס הריח הטוב הניקיון דבר שיהווה תמריץ להחלטתו בדבר רכישת הנכס.
לפי דבריו של יגאל רודה מומחה לבתי יוקרה בסביון  תחום הום סטייג'ינג תופס תאוצה רבה, במקרים בהם הנכסים הינם  ותיקים וישנים ,הוא פונה אל בעלי הנכס ומסביר להם את חשיבות הכנת והלבשת הבית למכירה מוצלחת ,לעיתים ישנה התנגדות מצד בעלי הנכסים לשינויים בבית ובגינה ,מכיוון שהם רגילים לריהוט הישן והמוכר שלהם,אך הרצון למכור בזמן קצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר מביא אותם להחלטה כי עיצוב הבית והלבשתו יביא לעסקת מכירה מוצלחת.
לסיום להלן מספר טיפים חשובים להכנת הבית לעסקה מוצלחת:
  • גיזום צמחייה ואיסוף עלים יבשים
  • קישוט הכניסה לבית (תמונה,עציצים,שטיח,פריט נוי)
  • ניקוי החנייה מאביזרים מיותרים
  • תיקוני צבע ,טיח וכדומה
  • הכנת עוגה פאי תפוחים ליצירת תחושה ביתית ונעימה
  • הדלקת נירות ריחניים
  • לדאוג שבעלי החיים לא יטרידו את הקונים
באם הינכם מעוניינים להשתתף בהצלחה הזו אשמח לתאם פגישה לסיור אישי.
לפרטים ולביקור:יגאל רודה מומחה לבתי יוקרה בסביון 052-2321675

אפיק פרסום בניית אתרים