איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי
חפש

צילום וייצוג בתי יוקרה בסביון-ישראל  

צילום אמין ומקצועי של בתי יוקרה הוא גורם חשוב ומהותי ביצירת מציאות אמיתית עבור הלקוח. כמתווך המוביל בסביון, עם למעלה משלושה עשורים של ניסיון בתיווך בתי יוקרה, מגרשים ונחלות, יגאל רודה שם דגש רב ומקפיד על הצגת תמונות אמיתיות ואותנטיות בלבד של הנכסים המוצעים לקהל לקוחותיו.יגאל רודה מדגיש כי "האותנטיות בצילום חשובה במיוחד בעידן הנוכחי וללקוחות תושבי חוץ. מערכת היחסים העיקרית בין הקונה והמוכר בנויה לרוב על אמון, המסתמך במידה רבה על תמונות סטילס וסרטונים של הנכסים, תמונות אותנטיות מסייעות בבניית אמון והגדרת ציפיות מדויקות, שהן חיוניות בעסקאות נדל"ן".עוד מציין רודה כי "רוב הלקוחות מגבשים את דעתם על סמך התמונות וזאת לאחר קבלת פרטים על הנכס כגון מיקום, שטח בנוי ושטח מגרש".
רודה מבהיר "נכון, חשוב למשוך קהל רב של קונים פוטנציאליים, אך האמון חשוב מכל והוא אבן הפינה של כל עסקה מוצלחת, זו הסיבה שחובה להימנע משיפור תמונות בפוטושופ או אפקטים אחרים שעלולים ליצור רושם שווא של הנכס. גם שהבית לא נראה במיטבו, חשוב לצלם אותו בצורה אוטנטית ואמיתית, כנות זו מציין רודה, מאותתת לקונים פוטנציאליים שאמנם הנכס עשוי לדרוש שיפוץ מסוים, אך יש בו פוטנציאל השבחה".
רודה מוסיף ואומר כי "שימוש בפוטושופ, תמונות פנורמיות ואפקטים שונים אכן יכולים לגרום לבית ישן להיראות חדש ולמשוך קהל גדול יותר. עם זאת, טכניקות אלו מובילות לרוב לאכזבה כאשר לקוחות מבקרים בנכס ומוצאים אי התאמה בין התמונות למציאות. פער זה בין ציפייה למציאות עלול לפגוע באמון בין הלקוח לבין המתווך".
חשוב לזכור מדגיש רודה כי "אמינות, נאמנות ומיומנות הם מעל הכל.; אם בית ישן, אין להציג אותו בצורה כוזבת כארמון באמצעות תמונות פנורמיות ערוכות. העברת מסר אותנטי חיונית כדי שהלקוחות יבינו שהתמונות שהם רואים משקפות את המצב האמיתי של הבית".
במקום להסתמך על שיפורים דיגיטליים, יגאל רודה ממליץ להשתמש בהום סטייג'ינג כלומר:" הלבשה נכונה של הבית וניצול אופטימלי של החלל באמצעות אביזרי טקסטיל,ריהוט פנים,גופי תאורה,ACCEOORIES ,ריהוט גן ועוד... זוהי אמנות של יצירת אווירה ,באמצעותה הנכס נראה  אטרקטיבי יותר, באמצעות הלבשת הבית נכונה ניתן לעלות את  את ערך הנכס במינימום השקעה ולהביא למכירה מהירה יותר במחיר גבוה יותר".
רודה מדגיש שתיאום ציפיות עם לקוחות חשוב יותר מהצגת תמונות ערוכות. "כל לקוח צריך לדעת שמה שהוא רואה בתמונות זה בדיוק מה שהוא יפגוש במהלך הביקור בנכס. שקיפות זו מסייעת במניעת אשליות ומטפחת תחושת אמון". יגאל רודה תמיד דואג שהלקוחות יראו רק תמונות אמיתיות של הנכס כדי להמחיש את האמת ולמנוע אשליות.

לסיכום אומר רודה "במציאות היומיומית שלנו בה פוטושופ הפך לשם נרדף לצילום,חשוב לשמור על אוטנטיות,מציאות אמיתית,וזאת על ידי צילום אמין ונכון של הנכסים המוצעים למכירה או להשכרה,הצגת תמונות אמיתיות בונה קשרים ארוכי טווח עם לקוחות. כאשר לקוחות יודעים שהם יכולים לסמוך על התמונות שהם רואים, סביר יותר שהם יסתמכו על המתווך לעסקאות עתידיות. צילום אותנטי הוא לא רק מכירת בית; מדובר בבניית מוניטין של כנות ואמינות. זהו גורם מפתח בביסוס אמון והבטחת עסקאות מוצלחות בשוק הנדל"ן. על ידי מתן עדיפות לאותנטיות ואמינות בתמונות נכסים, הלקוחות מקבלים תצוגה מציאותית של ההשקעה הפוטנציאלית שלהם, מה שיוביל בסופו של דבר ללקוחות מרוצים יותר ולעיסקאות מוצלחות. 
באם הינכם רוצים למכור או לקנות בית יוקרה,מגרש או אחוזה בסביון,יגאל רודה יגשים לכם את החלום ,התקשרו עכשיו ליגאל רודה מומחה מספר 1 לבתי יוקרה בסביון ,אוהב את העבודה לשירותכם 052-2321675
לגלריית נכסים היכנסו ליגאל רודה אל הנכס סביון:
http://el-haneches.co.il/index.php?type=branch&id=91

 

אפיק פרסום בניית אתרים