איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי
חפש

​האם זכיינות מובילה להכפלת מכירות בכדי להביא יותר לקוחות?  

האם זכיינות מובילה להכפלת מכירות בכדי להביא יותר לקוחות?

זכיינות היא שיטה אשר יזמים אשר רוצים לפתוח עסק עצמאי בוחרים בה לאחר מעבר מבחן תיווך וקבלת רישיון התיווך ומדוע?
גיוס שיטתי של לקוחות קונים ומוכרים הינו אחד החלקים העיקריים בפעילות סוכני תיווך הנדל"ן אשר מהווים יחידות הרווח במשרד תיווך הנדל"ן אשר שייך ליזמים אשר בבעלותם העסק שרכשו זכיינות.
זכיינים ובעלי עסקיים עצמאיים חושבים כיצד לחלק את "עוגת הפרסום" לשיווק ישיר, שיווק עקיף והיום גם השיווק הדיגיטלי.

היתרונות הגדולים לפי שיטת זכיינות במיוחד בענף תיווך הנדל"ן הוא שיתוף הפעולה בין סוכני תיווך הנדל"ן והזכיינים אשר רכשו זכיינות ברחבי הארץ באופן אשר מאפשר שימוש במנגנון הפניות אשר
בו כל אחד מהפרטים בחברה יכול להעביר פרטי לקוח לסוכן או סוכנת תיווך נדל"ן ברשת תיווך הנדל"ן ובמידה ואכן תיסגר עסקה יהיה זכאי לקבלת עמלת תיווך הנדל"ן, להלן חלקו בעסקה.

כך קצב המכירות גדל ולא דווקא בזכות סגירת עסקאות בשוק המקומי, ניתן לקרוא לכך "ניצול משאבים".
הזכיינים או סוכני תיווך הנדל"ן אשר קיבלו את ההפניה מרוויחים מלקוחות חדשים שלאו דווקא יכלו להגיע אליהם לבד וסוכני תיווך הנדל"ן
המפנים יהנו מקבלת עמלת תיווך מקום בו גייסו לקוחות ולאו דווקא יכולים להקנות להם שירות.

לפרטים נוספים וליצירת קשר חייגו:1-700-702-777


 
אפיק פרסום בניית אתרים