איזור
מחדרים
עד חדרים
עיר / ישוב
ממחיר
עד מחיר
שכונה
מקומה
עד קומה
סוג הנכס
טקסט חופשי
חפש

מדוע כדאי לקנות זכיינות של אל-הנכס?  

מדוע כדאי לקנות זכיינות של אל-הנכס?

ישנן הרבה סיבות טובות לרכוש זיכיון של רשת ישראלית ומקצועית, אחת מהן היא התמיכה והליווי המקצועי אשר ניתן לזכיינים ולסוכנים של הרשת.
התמיכה והליווי המקצועי לזכיינים ניתנת, כאמור, במספר רבדים אשר את חלקם נפרט להלן. הרובד הראשון הינו בגיוס הסוכנים. בעל משרד תיווך פרטי מתקשה מאד בגיוס סוכנים,
לדעתנו מפני שפלח השוק של הסוכנים הפוטנציאליים יעדיף לפנות לרשת מזכה ישראלית ומקצועית גדולה עם מוניטין טוב, מפני שלקוח הקצה(הלקוח הקונה והלקוח המוכר) אשר יכירו את אותה
רשת מזכה ישראלית ומקצועית גדולה יסכימו לעיתים ביתר קלות לקביעת פגישה עימם. זאת, מפני שלקוחות בד"כ מצמידים לרשת "תו איכות" מסוים לרשתות, מפני שהישגי הרשת אינם מוטלים בספק.
רשת "אל-הנכס" הינה רשת אשר מוכרת זיכיונות לשימוש בסימן המסחר ופתיחת משרדי תיווך בזיכיון, וגרפה מספר בלתי מבוטל של הצלחות. הרשת לא תסתכן בהכתמת שמה בפני לקוח קצה. בנוסף,
היצע הקורסים והסדנאות לסוכני התיווך אשר מוצע על ידי הרשת המזכה גבוה יותר מהמוצע במשרד פרטי, שכן המרכז להכשרה מקצועית של הרשת מהווה אבן שואבת ללימוד והכשרה של זכיינים וסוכנים.
כמו כן, הליך גיוס סוכני תיווך במקרקעין הן למשרד תיווך אשר מופעל על ידי זכיינים באמצעות ניהול זיכיון למשרד תיווך והן לבעל משרד פרטי הינו הליך ארוך ומייגע, שכן אין לסוכן משכורת בסיס, תנאים סוציאליים וביטחון תעסוקתי. השאלה שצריכה להישאל היא למי יש סיכוי גבוה יותר לגייס סוכני נדל"ן,  לרשת מזכה אשר מוכרת זיכיונות ומפעילה משרדי תיווך בזיכיון בפריסה ארצית ומפעילה מרכז להכשרה מקצועית ארצי אשר מכשיר סוכנים, זכיינים, תלמידים, מתעניינים, לצורך מעבר של מבחן המתווכים במקרקעין וקורסי שיווק נדל"ן  אשר בוגריו עשויים להתעניין בעבודה בתחום התיווך המקרקעין, או לבעל משרד תיווך פרטי שלא פועל מטעם זיכיון ולא רכש זכיינות של רשת מזכה שאותו פחות מכירים?
יתר על כן, ציינו שלרוב, בממוצע, על סוכן תיווך במקרקעין בעל הכישורים המתאימים לעסוק בתחום התיווך במקרקעין ,פרק זמן של כבין שלושה  לשישה חודשים עד שיתחיל לסגור עסקאות ולהרוויח, אך כאשר עובר קורס שיווק נדל"ן מטעם המרכז להכשרה מקצועית "אל-הנכס" , לומד ומיישם שיטת עבודה מובנית, מקבל תסריטי שיחה ונצמד למאמן טוב בתצורת זכיין או זכיינית או זכיינים  אשר עברו תכנית הכשרה ומפעילים זיכיון של רשת מזכה ישראלית ומקצועית ומשתפים פעולה עם זכיינים וסוכנים ברשת, סיכוייו להצלחה גדלים.

המשפט הידוע "זמן שווה כסף" נכון מאין כמוהו. עצם ההצטרפות לרשת מזכה מנוסה שמוכרת זיכיונות ומפעילה משרדי תיווך בזיכיון לפי דרך ושיטת עבודה מובנית, אשר מובילה להקמה נכונה של עסקים בתחום התיווך במקרקעין ובאמצעות סימן מסחר אשר מסמל מוניטין טוב, חזק ואמין בשוק, משפיע באופן ישיר על קיצור הזמן הנדרש שהיה לוקח לסוכן תיווך מקרקעין פרטי ללמידת המקצוע .
הניב הידוע "אין חכם כבעל ניסיון" הוא אינו קלישאה, מפני שהידע שרשת המזכה "אל - הנכס" אגרה במהלך השנים, באמצעות הפעלת הן משרד תיווך בבעלות אשר הפך למודל מצליח והן הפעלת סניפים בזכיינות הוא עצום. הידע הנ"ל נרכש גם בזכות הצלחות של הסוכנים בשטח וגם בזכות לא מעט כישלונות ואכזבות שלהם בכל הנוגע, לגם אך לא רק, עבודה שוטפת בשטח, מיקוד באזורים, הצגות נכסים, טיפול בהתנגדויות ומשאים ומתנים. החכמה הייתה להפיק לקחים ומוסרי השכל מאותם מצבים, הן על ידי הסוכנים והן על ידי הזכיינים, וליישם אותם בפעמים הבאות שבו מי מטעמנו, קרי סוכני נדל"ן וזכיינים אחרים,  יעמדו באותם מצבים וידעו איך לפעול – זה היופי בשיתוף ידע. ניתוח המצב ויישום פתרונו אשר משמש להתייעלות והתנהלות נכונה.

נמחיש באמצעות הדוגמה הבנאלית ביותר. לקוח אומר:" אני לא מוכן לעבוד עם מתווכים". סוכן תיווך במקרקעין פרטי ו/או בעל משרד פרטי שרק התחילו את דרכם בעולם התיווך, ולא באמצעות זיכיון של רשת תיווך מזכה, ינסו לענות תשובות שונות ומגוונות ולטעון טיעונים רבים מדוע כן כדאי לו לעבוד איתם.
תארו לכם עד כמה נחמד היה שהתשובה הייתה מונחת על "מגש של כסף" מהיום הראשון, כמו שמוגשת על ידי הזכיינים לסוכני התיווך במקרקעין, אשר פועלים מטעם רשת סוכנויות התיווך "אל-הנכס".

במפתן דלתה של רשת סוכנויות תיווך ישראלית ומקצועית אשר מפעילה משרדי תיווך בבעלות ובזכיינות, עברו עשרות אלפי לקוחות שחלקם "התפספסו" וחלקם שוכנעו באמצעות קבלת מענה, תשובה טובה, מענה על צורך ופתרון על ידי סוכני רשת סוכנויות תיווך "אל הנכס", וכך גובשה תשובה מנצחת שמאוזכרת בכמעט כל סדנה מקצועית וכנס מקצועי לשיתוף והרחבה בידע שמועבר מטעם המרכז להכשרה מקצועית של הרשת המזכה "אל-הנכס
. כך לגבי עשרות התנגדויות אחרות ומצבים שונים אשר סוכן התיווך במקרקעין צריך להתמודד איתם במהלך העבודה השוטפת.
הזכיינים אשר עברו את תכנית ההכשרה לזכיין מטעם רשת סוכנויות התיווך "אל-הנכס", יודעים את התשובות לרוב ההתנגדויות של הלקוחות וקיבלו תסריטי שיחה כתובים לכך. כל שנשאר לסוכנים הוא לשנן את התשובות ולתרגל אותם כחלק אינטגראלי ובלתי נפרד מאימון יומיומי מול הזכיינים וסוכני הנדל"ן האחרים במשרד אשר מופעל בזכיינות.
המסקנה המתבקשת היא, שלאותו מנהל משרד תיווך במקרקעין פרטי שלא רכש זיכיון של רשת סוכנויות תיווך ישראלית ומקצועית ואשר אינו מנוסה דיו בענף התיווך(וגם למנוסים יש תמיד מה ללמוד) או לסוכן תיווך מקרקעין לא מקצועי, שלא "צויד" בסל כלים מקצועיים לעבודה בתחום התיווך במקרקעין,  ייקח זמן  לא קצר ולא מעט לקוחות "שיתבזבזו" עד שיבנה מאגר תשובות מוצלח אשר יענה על הצורך של הלקוח. שוב נחזור ונאמר: "לא צריך להמציא את הגלגל" אפשר ללמוד להניע אותו.
(אסייג את דברי שיש גם מגוון משרדי תיווך פרטיים ומוצלחים).
דוגמה נוספת להמחשה היא לגבי ניהול תקציבי נכון הן של משרד תיווך בזכיינות והן של משרד תיווך פרטי. נפרט, מנהל משרד תיווך במקרקעין חדש שלא מופעל באמצעות זיכיון, צריך לקחת בחשבון הוצאות פרסום למשרד התיווך, כמו גם אך לא רק, של שלטים, פליירים, גלויות, פרסומים וכו'. אך כפי שציינו קודם לכן, בחודשים הראשונים לעיסוק בתחום התיווך במקרקעין לרוב אין רווחים כלכליים. לכן צריך לחלק את התקציב הפרסומי בקפידה. ניתן להיות בטוחים ללא צל של ספק שאחרי יותר מ-20 שנה בתחום התיווך במקרקעין, ניהול משרד תיווך בבעלות של הרשת המזכה, מכירת זיכיונות בישראל לשימוש בסימן מסחר של רשת סוכנויות תיווך, והפועל היוצא, הפעלת משרדי תיווך בזיכיון. הזכיינים מכווני מטרה לאיתור וגיוס הון אנושי טוב והפעלת סוכני תיווך במקרקעין ברחבי הארץ, מי מטעם רשת סוכנויות תיווך "אל הנכס", קרי הרשת המזכה, יוכל לצייר תמונה אמיתית ואובייקטיבית על היתרונות והחסרונות אשר גלומים באמצעיים שיווקים כאלה ואחרים. לדג', האם ידעתם ששלט שתלוי על מרפסת של נכס באזור מרכזי, בזמנים טובים, יכול לגרום לעשרות לקוחות בחודש להתקשר למשרד?
זאת כמובן כחלק אינטגראלי ובלתי נפרד ממוניטין טוב, שנהנים ממנו הזכיינים בכלל  וסוכני התיווך, אשר פועלים מטעם המשרד המופעל בזכיינות בפרט.
מוניטין פותח דלתות.


סיפור הצלחה נוסף שלנו הוא של נתי שיינפלד, הזכיין שלנו בכרמיאל, מעלות וכפר וורדים, בהערת אגב אציין שכמו שאתם בוודאי מנחשים,
המחירים בכרמיאל לא דומים למחירים באזור המרכז ועדיין נתי מיצב את עצמו כאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים אצלנו.
 
נתי קצין בחיל האוויר, השתחרר בגיל 36 משירות קבע ועם המון אמביציה, ביטחון המאפיין מי שהגיע מארגונים גדולים ולאחר הרבה "חיפושים עצמיים"  פתח מסעדה. לנתי לא הייתה הכוונה מסודרת, מנטור מנוסה או שיטת עבודה סיסטמתית שעליו היה ליישם.
במקביל קנה ומכר דירות ואף ייעץ לחבריו בנושא, לימים סגר את המסעדה ונותר עם חוב של לא פחות ממיליון וחצי ש"ח.
הפסד של סכום כזה של כסף אינו דבר של מה בכך ונתי מצא את עצמו נטול אנרגיות, עצוב והגיע למצב שממש לא הצליח לקום מהמיטה.
לימים, קיבל שיחת טלפון ממשווק פרויקטים שהכיר שהזמין אותו לבוא איתו לפגישה עם המנכ"ל של אל- הנכס, דאז, אשר מטרת הפגישה היתה לגייס את אותו משווק פרויקטים להיות זכיין, נתי אמר לעצמו, "אני, מתווך?, לא נראה לי, קשה לשכנע ולגייס לקוחות"
ואחרי הפגישה אמר לעצמו:"וואו, לא חשבתי שזה ככה, אני לא יודע איך, אבל את הזיכיון הזה אני קונה וזה מה שאני רוצה לעשות."
ובאמת היום, לשמחתו ולשמחתנו, נתי ממוצב כאחד הזכיינים המובילים שלנו הן מבחינת הכנסות והן מבחינת היקף עסקאות.

 
אפיק פרסום בניית אתרים